







Kdo jsme
Zajímáte se o zdravý životní styl? Máte rádi svobodu rozhodování a nechcete se vázat nabídkou fast-foodů? Pak je právě pro Vás určen koncept frozen yogurt, který Yogoterie. Pro ty z vás, kteří často cestují, nebude koncept frozen yogurt žádnou novinkou. Ve Spojených státech je známý už několik let a krámek s frozen yogurtem najdete v každém větším městě, v posledních letech se rychle prosazuje i ve státech západní Evropy a nyní konečně přichází do Česka.
Frozen yogurt je čerstvý, chlazený jogurt, který se připravuje v pákových strojích, a který vám umožní připravit si sám svou porci dle vlastního výběru. Kouzlo konceptu spočívá právě v samoobslužném provozu. Zákazník si nejprve vybere příchuť jogurtu, sám si jogurt natočí do kelímku, následně si přidá podle své chuti čerstvé ovoce a tuto kombinaci nakonec doplní jedním či více druhy posypů a polev. Cena porce se pak odvíjí od její váhy. Zákazník má tak možnost nejen si zvolit příchuť a kombinaci ingrediencí dle svých preferencí, ale také množství, jenž sám považuje za optimální. Pokud by si snad nevěděl rady, příjemná a proškolená obsluha mu ráda poradí a doporučí nejvhodnější kombinaci.
Frozen yogurt je nejen vždy čerstvý a velmi lahodný, ale především jde o zdravou svačinku, která potěší a dodá energii. Frozen yogurt je směsí čerstvého jogurtu, mléka a jogurtové a mléčné sušiny, v Yogoterii si navíc můžete vybrat z pestré nabídky ovoce a posypů, oříšky počínaje a müsli a pravou čokoládou konče. Příchutě jogurtů neobsahují žádné umělé příměsi, sladidla ani konzervanty, míchají se ze silných extraktů ovoce. Samozřejmosti je i skutečnost, že frozen yogurt neobsahuje lepek.
Yogoterie si za své krátké působení na českém trhu vybudovala silnou pozici. Atraktivitou konceptu, aktivitou na sociálních sítích a věrnostním programem se podařilo vybudovat silnou skupinu stálých zákazníků, kteří se hlásí k jogurtové revoluci, obdivují a propagují nový hravý gastronomický koncept YOGOTERIE.
Yogoterie přináší do ČR trend zdravého stravování ze zahraničí a představuje frozen yogurt jako chutnou a trendy alternativu k jiným dezertům. Yogoterie svým specifickým samoobslužným konceptem uvádí na český trh i nový způsob prodeje. Samoobslužný provoz si již stálí zákazníci oblíbili, dává jim možnost volby a přináší hravost a originalitu při každé jejich návštěvě. Zákazníci se pak vracejí nejen díky kvalitě a chuti produktu, ale i této specifické variantě prodeje.
Yogoterie svým potencionálním franšízovým partnerům nabízí jedinečný gastronomický koncept a originální produkt s vysokou marží.
Gastronomický koncept Yogoterie je schopný rychle obsloužit velké množství zákazníků, což umožňuje vyprodukovat v krátké době potřebné obraty, dlouhodobě pak zajímavé příjmy, které pozitivně ovlivňují i návratnost investice. V ČR se zatím jedná o neobsazený trh a zájem zákazníků rapidně narůstá. Narůstá i zájem pronajímatelů obchodních center, kteří již mají o koncepty frozen yogurt ve svých lokalitách zájem a umožňují obsazovat zajímavé lokality.
Yogoterie má ambici stát se jedničkou na trhu a franšízové rozvíjet síť provozoven jak v Praze, tak i v ostatních městech v ČR. V budoucnu plánuje vstoupit na zahraniční trh.
Historie značky v ČR
V ČR od roku: | 2014 |
Počet poboček v ČR | 2 |